10 dagar




Yeah! har världens träningsvärk och tycker de är rätt skönt=p lr aa då vet man att man har tränat!
Nordic club var hur bra som helst, bäst av alla gym med träningspass på förmiddagarna,
men alltid ska det ju vara något som är fel och denna gång var det priset!!!
har inte lust att betala 409 kr i månaden PLUS en startavgift på 800 kr. helt sjukt.
Så efter jobbet gick jag och karro ner till Korpen för att finna lyckan där.
Men där hade dom tre pass på hela veckan innan kl fyra och de var sånna pass
som jag hatar!! typ yoga och pilates....suCk.
Så nu får jag börja på Nautilus vare sig jag vill lr inte.
Dom har några pass på morgonen plus att tre av passen på kvällarna
börjar 19.15 då jag och karolina brukar sluta,,kan ju inte göra ngt att man kommer liite sent.?
Nepp så får det bli! Får springa på band och gymma lite också. det blir nog bra. så taggad!!

idag gick jag hem till nisse vid nio tiden, farfar kunde inte ta hand om honom idag då han har bowling på
torsdagar så då ställde så klart jag upp:) Vi gick långpromenad i skogen som han älskar, han springer runt som om
han vore valp..(ni som inte vet så är han 10 år.) älskar min lilla moooling!♥

Imorgon ska jag till gymmet och skriva upp mig igen och då tänkte jag ta ett pass innan jag börjar
jobba 10.30. Hoppas min träningskompis vill följa med:D ..?
Helgen har jag bestämt mig för att ta det lugnt,josse snacka om någon förfest i gamlastan? men
jag jobbar ihelgen så skönt att ta det lugnt då faktiskt. sen måste jag ju vara pigg så jag kan träna.
Förlåt att jag tjajar men tycker de ska bli så kul att träna igen.!

Nu ska jag ta en kopp kaffe innan jobbet kallar!

c you

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annie

Hihi du är så söt när du pratar om mooling! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback