It's All coming back


Idag ringde väckarklockan 07.10. Inte trött eftersom jag legat halv vaken hela natten med
en stoor klump i magen som vägrade att försvinna. Jag har så svårt att ta in att man kan säga
och göra så mot en person utan att bry sig. Prata med alla utom den det faktiskt berör.
Gråter tom i sömnen sa jakob. Kanske tycker ni det inte är en stor grej men för mig är det det,
och jag kan inte släppa det. När man verkligen gör sitt allra bästa ställer upp så mycket man bara kan
så är det inte kul att bara få skit tillbaka. Hoppas detta vänder snart vill vara glad igen.

Klockan 8.00 skulle jag vara på sjukhuset för att göra lapptestet. Så nu sitter fyra olika
"brickor" på min rygg . Ska sitta där tills söndag så tills dess är det ingen träning eller ansträngning för mig.
Efter sjukhuset åkte jag hem till min älskade Nisse, börjar ju inte förens tolv idag så klart jag kan ta
hand om honom. Nu ligger han här brevid mig och sover. ♥
Mamma och Pappa ringde precis. Dom är nu påväg hem till Mariestad.
Så efter jobbet åker jag nog hit och tittar hur bruna dom har blivit :)
Sen tror jag det blir en fika med Malin.

Ihelgen ska vi göra något kul! Eller hur Karolina :)
                              

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: karro

Japp, ngt kul ska vi definitivt göra:D. Spela spel/melodifestival kanske? Håll ut Emelie. Allt kommer lösa sig, men förstår så väl hur du känner. vi hörs kanske senare idag? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback