That's life


Jag måste börja ställa klockan, är fortfarande inne i tobago tiden . När jag vaknar klockan
nio är jag jätte trött. inte likt mig.
Steffie väckte mig idag , tur att jag har henne annars skulle jag väl sova bort hela dagen.
Tog en långpromenad med henne i det kalla vädret, hon älskar verkligen när det är kallt och snö :)
Snart ska jag besöka lilla gymmet. Jobbar kväll idag så lika bra att få det gjort innan jobbet.
Micke kommer hit iikväll , ska se en film var det tänkt.

Igår kom jakobs bröder och pappa hit för att titta på bilderna från tobago.
Usch kan inte titta på dom då jag längtar tillbaka så sjukt mycket.
Självklart gjorde vi Rumpunch så dom fick smaka hur gott det är ;)

bäst att sätta fart. Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback