Shopping


Är så otroligt shoppingsugen. Tänker hela tiden beställa saker från internet men hejdar mig i sista sekunden.
Det passar ju ändå aldrig och sen säger plånboken neeeej. Måste spara så mycket som möjligt nu då det är dåliga tider för mig :( Men lika bra det, tröttnar alltid efter en använding av saken och sen ligger det i garderoben och möglar bort..haha..(försöker se ngt positivt i detta=P)

Annars är jag ledig idag och det gillar jag absolut inte. Vill jobba,jobba,jobba.
Men igår fick jag börja två timmar tidigare än vad jag skulle så känns lite bättre iaf.
Nu har jag precis städat min "lilla" lägenhet så känns mycket bättre nu.
Funderar på att snart sätta igång med matlagningen är så fruktansvärt hungrig.
Idag blir det kyckling :)

Ihelgen vill jag festa! har inte varit ute på över en månad och nu vill jag festa rejält. jiho :D

Ska till sjukhuset i morgon igen. Får hoppas jag får ta bort alla fula sträck jag har på ryggen
rätt jobbigt att fylla i hela tiden då det försvinner väldigt lätt och specielt när jag har tränat.
Idag är det spinning och abs på schemat. ska bli skojjsigt :)

nu vill nog steffie gå en promenad.

Min marre kommer hem till sommaren. nu är jag glad:D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: marros

awwwwwwwww vi ska festa du o ja, sola o bada :) ÅKA BÅÅÅÅT! :D weiiihoo. i år ska du inte behöva oroa dig för o bli bländad av mina vita ben hhaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback