Morgonpass


Ja får bli ett litet inlägg innan jag trallar bort för att möta upp Elin och Karro för
att köra spinning i 45 minuter.! Skönt att ha gjort träningen på morgonen så kan
man göra vad man vill sen!
Idag ska jag ha myskväll med min Jakob! fredagar är våran dag!
Och idag ska jag köpa goooooodis! Varit sugen hela veckan men har inte köpt
något! bra för att vara mig!
På lördag blir det fest för hela slanten! Blir förfest hos Catherines Oscar :)
Ser jag framemot har som sagt inte varit ute på huur länge som helst
så hoppas på en lyckad kväll!.

Efter träningen ska jag möta Mamsen för att köpa present till Micke.
Skulle varit ledig idag men fick jobba iaf..YES!!! har blivit mycket extra timmar
denna vecka..de gillar vi!!;D

Ne nu måste jag ta upp min tvätt innan träningen börjar!
//E

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: marros

hahaha :) ne men dom va ju de ja! usch usch. ja ska fan va bruuuun när ja kommer hem.. tar lite tid för mig bara.. :P ne nu skaj a snart iväg till en kompis o sola o bada lite granna.. hörs snart gumman min , såg ni skulle till oskar imorn. ååj a vill oxå va med o festa med er... buhu. pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback