Möör

Helt slut i hela kroppen.
Kom precis hem efter en rundtur på bandet och efter det spinning. Svetten bara rann..:)
Och igår var det spinning och sen abs ..sån träningsvärk i magen så kan knappt andas=P.

Idag då var jag äntligen på mitt efterlängtade läkarbesök,
Har tagit ett antal månader innan jag äntligen fick remissen hemskickad till mig.
Ska tillbaka tre gånger nu den närmsta veckan och göra lite tester.
Ska sätta olika ämnen på min rygg som ska sitta där i 48 timmar. så ingen
träning för mig i helgen då svett kan göra att det försvinner.
Tyvärr sa läkaren att detta är nog något jag kommer ha resten av mitt liv.
UPPMUNTRANDE, men finns ju alltid något som kan lindra.

Ne nu måste jag duscha sen ska jag slänga mig i soffan :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback