Fest



Idag börjarde jag jobba 11. Usch hatar att börja så sent. Har
ju så klart varit vaken sen halv 6 och vid sju tiden var jag hur pigg som helst.
Så fick städa (IGEN) här hemma och sen knalla jag ner på stan och kika en snabbis
innan jobbet.
Har varit mycket idag, men lagom skulle jag vilja säga. Löning helger
brukar vara en piina då de kommer folk precis hela tiden och man har knappt koll
på vad man heter. Men idag var det ju dom bästa som jobbade :) så gick ju kanon:D
Dirket efter jobbet kollade jag och jakob på en lägenhet , jätte fin och så men är ju så
bortskämd med att ha allt så nära. Men våran lägenhet är för stor. ett rum står bara .
Men trivs så himla bra i denna lägenhet också. ABsolut den bästa jag haft :)
aja nog om det.

Ikväll är det fest som gäller. Är taggad till maX!. Möta catat tio i sju så får nog sätta lite
fart om jag ska hiinna med allt som jag tänkt!



ses i dimman

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback