15 februari



Lever fortfarande i Tobago tiden..nu är klockan alltså halv tio på morgonen och vi brukar ligga vid poolen
för att strax gå ner till stranden..har aldrig längtat tillbaka så mycket som jag gör nu.  Blir deprimerad varje
gång jag vaknar och märker att nu är jag tillbaka i verkligheten igen. Levde i en dröm i två veckor.
Så mycket svek och problem här hemma som man inte märker av när man är låångt borta.
NÅN gång ska jag vara utomlands en längre tid och leva livet för det gör jag inte här hemma. Är jag verkligen svensk?
trivs så mycket bättre utomlands, nu menar jag inte bara tobago utan så är det varje gång jag är utomland, känns nästan som man åker hem...lite knepigt det där men så känns det.


Annars går dagarna långsamt framåt.
Mamma och pappa är i Mexico nu , dom åkte när jag fortfarande var i tobago så kommer inte
ha  träffat dom på över en månad när dom kommer hem..känns lite konstigt brukar höra av dom nästan varje
dag annars. När vi kom hem från tobago hade mamma stor städat hela våran lägenhet och tvättat all
våran tvätt..snälla mamma :)
Så jag tänkte faktiskt städa hos dom tills dom kommer hem. Micke vet ju inte vad en dammsugare är ens..

Klockan fyra är det gymmet som gäller, sen tänkte jag kolla på beck som är ikväll.


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: marros

Jag vet precis vad du menar nu gumman... ja trivs så jävla bra med att va utomlands. bara en sån grej som att folket e annorlunda. öppna och trevliga, inte kalla o kyliga som i sverige. ja har nog aldrig mått så bra som ja gör här nere :) livet känns så mkt roligare.. enklare. tycker du o jakob ska ut o resa snart :D ni jobbar ju som idioter båda två. kom o hälsa på miiiiiiiiiiiiiiig älskling!!!! pusspuss miss uuu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback