julhelgen


God morgon!
Var ett tag sen jag skrev här så kanske tid att uppdatera lite :)

Julen har varit jätte bra.
Dagen innan vid 7 tiden åkte vi hem till mamma och pappa och åt julmat spelade bingolotto
och åt massa gott :)
På julaftons morgon bytte jag och jakob julklappar och åt julskinkesmörgås med varm oboy!
Vid 11 tiden kom familjen och hämtade mig för att åka till tibro, men först svängde vi förbi
nisse och tände ljus, han hade tre ljus brinnande så han inte skulle frysa! Saknar dig så mkt!!
Hos mummi och ukki åt vi julmat och fikade stannade till 3-tiden.
Vi åkte hem emellan och öppnade våra julklappar hemma!
Sen åkte vi till mina kusiner där bjöds det på massa lekar, bla klappleken där alla
skulle köpa något för 100 kr, alla hade lyckats bra tycker ja!
Sen mat snapps öl och dans;P
en lyckad julafton!
dagen efter åkte vi till farmor och farfar för att byta julkappar!


Fick massa kul : sex and the city boxen, leilas kokbok,smink,presentkort,sjal,nagellack,klocka,mysdress,ansiktskrämer från apoteket,fotoalbum till thailand,två klänningar m.m så nöjd är jag!

NU ska mamma hämta mig vi ska åka till skövde!
Börjar 4 idag på tempo så blir väl de som händer idag ungefär :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback