Julbord



Torsdag, ser allt ut som att jag ska klara av denna jobb vecka också!
Idag har vi öppet till 22 eftersom vi har julbokning. Min första julbokning så
vi får hoppas det går bra!
Imorgon jobbar jag till midnatt och lördag med.
 På Söndag ska jag och Micke handla julklappar, kommer vara min enda lediga söndag
fram till jul nu så känns som att jag måste ligga i. Sen tror jag det var kalas på eftermiddagen?

Och nästa helg är det IDOL, jag längtar som en idiot! FAN  vad skönt att komma bort
och ha lite kul. I need it!

Nu ska jag göra lite fint här hemma, sen blir det långpromenad och sen
ska jag svänga förbi farmor och farfar innan jag börjar kl 2 för lite mat!:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback