Home sweet home



Även om helgen har varit helt fantastisk så är det skönt att vara hemma!

Kom ner till Sthlm vid tre tiden, karro visade vägen till sin bror bland tusen olika spårvagnar,
fatta inget =P Packa upp lite smått och frächa upp oss innan det var dags för att åka och
käka! Blev indiskt för min del.
Sen var det spårvagn raka vägen till Globen! Jag och karro satt på parkett, och sara
och anna-karin satt uppe på läktaren! De var en härlig känsla att ha sett det live!

Lördagen bestod av shopping hela för och eftermiddag. Hitta inte så värst mkt men lika bra de=p
ett par skor, ett linne och två julklappar fick jag med mig hem :)
Åkte hem till Samuels lägenhet och fika och hämta krafter för en utekväll.
Åt kl 22, lite väl sent då vi åt lunch kl 12 och då bestod det av en macka, så illamåendet
smög sig på men som tur va så hjälpte maten!
Sen hittade vi ett ute/dansställe, tyvärr kommer jag inte ihåg vad det hette men tyckte det
var riktigt kul där!  Kul att ha varit ute i sthlm också :)

Kom hem vid 2 tiden på söndagen, blev lunch hos Jakobs pappa, sen raka vägen till
soffan! Jävlar vad seeg jag var, orkade inte lyfta ett finger=P

Så de var min helg, har haft jätte kul, tack tjejer!! :)


// emsy

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback