Andra advent.



Blev en frukost för mig själv idag, älsklingen åkte iväg kl 7 imorse till gbg.
Efter frukosten blev det promenad med min lilla Steffie :)
Hon  börjar få sin vinterpäls nu så hon är xtra gosig att krama !!

Jobb helgen har gått riktigt bra, var inställd på kaos i fredags då vi hade
50 julbords gäster och ni som vet hur stort mumma är så blir det FULLT!
Men allt funkade bra och inga tabbar!! :D

Strax ska jag iväg och handla julklappar, så kul tycker jag!!:)
Och kl 6 blir det kalas, sen ska jag hem och vänta på Jakob så ska vi se film.
En bra söndag helt enkelt!!

Imorgon är det tandläkaren som gäller, har inte varit där på 2 år..
och nu har jag så jävla ont i en visdomstand som gräver sig upp i käften på mig!
TYPISKT! kommer väl på betala 10 000 när dom är klara med mig....:'(

Ne  nu får jag sätta fart!
//E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback