Tiden går fort...eller?



Vet ni?
I slutet av september är jag bjuden på bröllop, inte vilket
bröllop som helt, hon är lika gammal som jag och han som jakob...:P
Jag tycker det känns lite konstigt, känns så långt borta för en själv.
Men kommer säkert bli jätte fint, blir i Västerås så får ta ledigt den helgen :D

Idag jobbar jag en kortis dag så ska träffa karolina efter jobbet :)
Fan vi skulle inte ha bokat resan redan, går ju inte att inte prata om den
hela tiden ;) men det ska ju bli så kuuuuuuuuuuul!!!


Nu ska jag dricka upp  ca :1 liter kaffe (har kommit på att jag dricker det på morgonen=P)
kanske inte så jävla bra, konstigt att man får lite små ont i magen..haha! äh
ska man orka med dagen så är det ett måste!
Sen cyklar jag iväg till mitt lilla jobb :)

Ha en bra dag !!
/ Emelie

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback