Sol och bad

Har varit en hel dag på stranden idag med Josse och Marre :)
Guud vad det stekte på och jag har faktiskt fått lite färg :D
Är hemma nu och laddar för ikväll, ska till marre, vi blir en del
som ska förfesta innan vi drar vidare, ryktas om sing star...tur att inte catat ska vara med ;)

Nu börjar semstern ta slut och ångesten börjar komma, men det tar jag imorgon för
ikväll är det fest :)

Har haft en bra semster har hunnit med att göra det jag velat trots att två
veckor är för kort.
Har åkt till gbg med älsklingen och sovit över på hotell och bara haft det mysigt.
Åkt till hans sommarstuga i värmland och även den vid strömstad så känns
trots allt bra iaf.

NU ska jag ladda upp för ikväll!
//E

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: camilla

ladda ladda:)

Postat av: Catherine

STACKARS EMELIE att jag dök upp ändå mwuahahaa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback