Helg


Ja de är helg, och äntligen även för mig (:
Och så fint väder på de, kan inte bli bättre!

Efter en frukost med lundstedts goda frallor och en kopp kaffe
åkte jag och jakob ner till stan. Köpte present till hans pappa som
fyller år idag och sen åkte vi till systemet!
Sen åkte vi hem och gjorde blåbärspaj ( plockade 2 liter på Kastviken)
så kom hans bror och flickvän på en fika :)
Och nu har jag legat på balkongen och njutit av solen.
Ska hoppa in i duschen och göraiordning mig  för kl 6 kommer Annie hit,
var så länge sen jag träffa henne så ska bli kul!!
Ska börja dricka här sen drar vi ner till stan och in på mumma, karolina
slutar vid 10 och då ska hon slå sig ner vid oss:D
Får ta det rätt lugnt ikväll då vi åker till gbg,liseberg imorgon morgon och
bakfylla och åksjuka är ingen bra kombination...:P


ne nu får jag sätta fart!
//E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback