Vart tog solen vägen?


Nu håller den på att ge sig, våran dator alltså.
Igår när jag skulle betala räkningar så dog den bara,
försökte starta om den men blev bara blått, kul!
Alla våra bilder från våra resor är ju på den. får hoppas den
hoppar igång igen så får vi föra över bilderna till något annat och köpa
en ny dator!
Så nu sitter jag hos Mamma och betalar gick på över 8000 kr,
jävla bil försäkring!
Nu gäller det att jag sparar mina pengar för nästa helg åker
jag till göteborg fre-sön och shoppar gärnet :))
Ska bli kul har inte varit ledig en helg sen 74 så de behöver jag!

Happ idag är det tisdag, börjar fyra på Tempo så ska gå en långis
men hundarna här vid elva sen får jag och Steffie traska hemmåt
så jag hinner göra mat och städa lite.
                                    

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback