Steel


Åå vad jag är stel i kroppen!
Märks att man legat på latsidan under påskhelgen.
Abs passet igår var det värsta jag varit på, fyfan! tror fan jag
fick sex pack på en halv timma, lr två pack iaf ;)
Ska strax i väg till gymmet får nog köra det lugnt med
min "lilla" mage , den pallar inte så mycket mera..=P

Börjar 2 idag så hinner nog inte med så mycket mer
än att träna, laga mat och så en till långpromenad med Steffie:)

Imorgon är jag ledig, inte kul alls.
Men jag och älsklingen ska tvätta våran bil in och utvändigt för att
sedan lägga ut den. Vill ha en annan bil nu :) kul att byta, sen vill
jag ha en lite mindre, tror jag övertalat älsklingen :)
Sen blir det god mat och film, en lugn fredag alltså:)


Så här ser våran bil ut nu.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback