underbart

God morgon!
Sitter nu på mammas och pappas altan och steker lite i morgonsolen :)
Är ledig idag så ingen är gladare än  jag att det kommer bli kanon väder idag !
Nisse ligger här brevid mig, han är den enda hunden jag vet som älskar att ligga
i stekande sol :)
Så här tänker jag ligga hela dagen, så skönt jag älskar sol!!
Hoppas man får lite färg så man känner sig lite frächare, hatar att vara blek!!
Imorgon öppnar jag på tempo så blir en lugn fredag så man är pigg och fräch
på lördag sen :) då vankas det fest! hoppas på en kul kväll :D

Ne ska nog gå in och hämta mig en kopp kaffe och njuta av solen så
mycket som det bara går! lr kanske en smoothie :)

//E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback