påskpyntat

vet inte om det är för tidigt men det har jag gjort iaf:)
Vaknade 8 i morse så då tog jag med Steffie på en promenad och letade
påskris. så nu har jag en jätte bukett (heter det så??) med massa fjädrar i på bordet.
Sen har jag tagit fram en duk och sen några tuppar, de är de vi har =p hehe.
Sen kom Micke hit en sväng, vi gick och handlade och sen följde jag honom en
bit hem. Man vill ju vara ute så mkt som möjligt så Steffie får gå ut en gång i halv
timman känns det som :)
Nu är laxen i ugnen, är redan super hungrig. Beror nog på att jag åt frukost
så tidigt. Sen ska jag och Karolina ta en sväng på stan innan vi båda börjar jobba
klockan 4.
Efter jobbet blir det träning. Får nog bara bli kondition eftersom jag gymmade igår.

//E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback