Morgonpass


Vart tog vårvädret vägen? Blev så besiken i morse när jag vaknade och såg att
himlen är full av gråa moln. :(.
Idag gick jag och tränade vid Kvart över sju, Ja jag var jätte trött men blev
pigg så fort jag kom ut. Jag och Karolina bestämde igår att vi skulle träna
tidigt så det var därför jag gick upp så tidigt, men Karolina är inte världens
 morgonpiggaste människa så fick bli ett träningspass med mig själv=P.

Idag börjar ja klockan två så ska snart iväg och handla det som fattas för
dagen måltid. Pannbiff,potatis och brunsås ..gott va?:)

Vi får se hur det blir nu under påsk då. Jag trodde vi skulle festa lördag,
 fredag kan inte jag, jobbar till halv tio på Tempo och börjar sju på
mumma på lördag..men det löser sig alltid!
 http://publishme.se/37426/imagehandler/?go=upload
//E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback