Äntligen

är helgen över! Har varit en inte allt för kul helg.
Men denna helg kan ju bara bli så mkt bättre , eller hur ? :)

Är så seg både i kropp och själ idag så vet inte vad jag ska göra.
Har iaf gått på promenad och tagit en riktigt kall dusch så jag piggnade till
lite iaf. Snart kommer älsklingen hem då ska vi göra god mat och titta på film!
Veckan som kommer blir det mycket ledighet. Mumma är ju stängt över påsk,
men passar ju rätt bra nu när Marre kommer hem för då blir det feest :)
Kommer kännas konstigt att ha dig hemma, på ett bra sätt alltså !!
tror du förstår vad jag menar ♥

Nu ska jag kramas med Steffie!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback