11.38


Hann ju inte skriva ngt igår eftersom jag jobbade och sen åkte direkt
till Jakobs pappa och åt super god mat. Allt för att det var Jakobs dag!!♥

Idag är det redan fredag veckan har gått väldigt fort.
Träningen är redan avklarad för idag så ska snart gå
ut med Steffie, som inte mår bra idag. :( Hon spydde förut
så jag är extra snäll mot henne idag! Lilla hjärtat ligger
i min säng och sover. Hoppas hon mår bättre snart!
Sen ska jag till Mamma och äta mat, stannar där tills jag
börjar jobba på Tempo klockan fyra.
Imorgon jobbar jag kväll på Tempo också och Söndag morgon,
så det passade mig perfekt att det är gratis helg för alla kanaler :D:D:D
Kolla på disney chanel hela helgen ;)

ha en bra helg!
//Emelie

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback