Halkörning!

japp de har jag gjort idag!! ett steeeg närmare:)
Var skit nervös innan, som jag alltid är för saker!, men det gick så klart jätte bra!
Var tom liiite kul, men nästan allt beror ju på med vem man får åka med..och jaa..inte mer om det!!!
Var ensam tjej från anderssons vilket gjorde det mer nervöst när vi skulle turas om att köra dit och hem..men gick skit bra,. har nog aldrig kört så bra=P guud vad jag skryter men ni förstår inte hur nervös jag varit.!

Så snart ska vi fika med jakobs morfar och fira lite :) allt är värt att firas, allt har kännts så långt bort med det närmar sig nu vilket både är roligt och skrämmande!!

ne nu säger steffie att hon vill gå ut!!
Tjooppp

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annie

Vem kör du med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback