Dagen efter..

Mår okej faktiskt.
Värre var det imorse, men som tur var hittade jag en alvedon längst in i min låda, och den har räddat min dag.!!
Gårdagen var helt okej faktiskt. Var hos marre några styckna, jag var helt klart glittrigast, men inte snyggast=P..
Drog väl ner till björnes vid halv tolv (eller?) tog någon shot och en cider sen hittade jag min älskade jakob och så ville jag gå hem med engång=P får verkligen undvika att träffa honom när jag är ute blir så där överkär ..haha♦

Nu sitter jag och steffie och väntar på min pappa, ska nämligen övningsköra.
sen kommer bror min hit ska hjälpa mig med lite saker.
Vid sju kommer min älskling hem då ska vi hyra film och ha myskväll som vi allid ha på söndagar.älskar det.



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback