5 september

Nu får det vara slut på deppet..inget blir bättre av deeet..!

Idag är det äntligen fredag. veckan har bara svichat förbi vilket är underbart skönt (:
Ska snart möta mamma på mumma och ta en fredagsfika innan jag börjar jobba kl tre.
Imorgon öppnar jag på mumma och på söndag är jag LEDIIG. JIHOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Vet inte än vad jag ska hitta på ihelgen, idag blir det mys med jakob. Och söndag kanske en tripp till Ikea .
En lugn helg blir det tänker inte vakna upp och må dåligt på min enda lediga dag på så länge, ska vara pigg och glá!

Körlektion hade jag idag också. går bara bättre och bättre (vore la konstigt annars=P) halkörning på torsdag, redan nervös=P är som mamma..haha..hur ska det bli på uppkörningen då? när jag har ont i magen bara för en vanlig körlektion..ojoj vill inte ens tänka på det. Men jag S.K.A. få de där förbannade kortet, känns som ja skulle bli en gladare människa då..låter kanske konstigt men så jobbigt att inte ha de=P

ha en bra helg alla!!

kollar på resa till thailand, kanske blir detta hotell..fint va?:)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annie

Var också skiiitnervös inför halkan men den var grymt rolig! Hoppas du får någon bra att dela bil med bara. Jag körde med en tjej som var lika nervös som jag, så vi passade bra ihop.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback