16 sep.

Åh kom just på att jag snart fyller år:) lr aa..(fyller år 28okt, ni som inte visste)..farmor ska alltid vara i god tid
så har redan fått förfrågningar om vad jag önskar mig..det är så mkt så kommer inte på ngt=P haha kan vara så ibland,.oftaast när jag går på stan tänker ja ,åå de ska ja önska mig och sen glömmer man alltid bort..
Har iaf provbakat till kalaset, måste jju veta vad som är gott:) idag bakade jag daimrutor och cheescakemuffins.
Rutorna blev bra, men muffinsarna blev lite brända..så typsikt aldrig kan allt blir bra..men de lär vara slut när jag kommer hem från jobbet,jakob är en riktigt kakmonster!!
Börjar jobba tolv idag, eftersom min lilla kära chef tittat fel på när hans möte var så då får jag börja tre timmar tidigare. fine för mig, mera pengar!!!:):):)

Ihelgen vankas det party, glitter och glamour kväll hos min marre :D
Ingen aning om vad jag ska ha på mig, men kanske kör på vad karro sa...vi får se;)

Nu måste ja fixa iorning mig innan mitt jobb!
Kom och fika på mumma förresten, har fått ett tält på uteserveringen så man kan sitta ute och fika:) jätte mysigt..


Tjupp!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catherine

jag vet inte heller vad jag ska ha på mig! men jag tänkte en paljett på vardera bröstvårta borde göra susen ;P haha skoj ska det bli iaf!

mysigt me tält, fan får ta en fika bara för att :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback