13 sep.


Vilket underbart väder det är ute.
Ställde klockan igår så jag inte skulle sova för länge, tänkte en sovmorgon till nio kan jag väl ändå få,
men vaknade 8 ändå.=P..Så pallra mig upp och gick en morgonpromenad med steffie.
Jakob är inte hemma, han är med sin bror och seglar (!!) , så efter promenaden blev det frukost, sen satte jag igång med städningen. Så nu är jag klar,,klockan är ju bara halv elva,,så vad ska jag göra nu tills jag börjar jobba kl 2?
Äh finns alltid saker att göra, måste lämna steffie till stig, laga mat , duscha mm..så blir nog tajt med tid i slut ändan ändå...
Imorgon är det jobb från 7-15, efter det springa och köra med pappa.sen hoppas jag på mys med jakob när han kommer hem:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback