Yes

Pust! vilken lördag. har varit full rulle sen kl sju imorse!
Så mycket folk på mumma idag,när man står i kassan konstant i 5 h så blir man lite
knäpp i huvvé..efter jobbet slängade jag bara av mig arbetskläderna för att gå och hämta steffie.
När vi kom hem igen var det dax för ständningen! allid lika tråkigt men alltid lika kul när det är klart!:)
Sen var det dax för handling. Blir taco idag för min älskling , köpte även hem lite gott som vi kan mummsa på framför en film jag fått låna av micke(:
Imorgon är vi bjudna på middag hemma hos Stig (jakobs pappa)..sen vet jag inte mer vad som händer men vill inte sitta hemma på min lediga dag.


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback