Shadow of love

Precis hemkommen från mamma och pappa. Var bjuden på mat ..blev pasta och någon sås gjord på spenat och gorgonzola bla..super gott!
Blev även en titt på idol, men ska upp tidigt imorgon (jobb) så åkte hem i reklamen.
Så nu är det igentligen meningen att jag ska ligga i sängen men var tvungen att titta förbi datorn en sväng med=P..
Håller fast vid att ta det lugnt i helgen känner bara inte för att gå ut. Sen har min mage börjat krångla..får såna kramper i bland men dom går överlika fort..?? konstigt är det iaf så tror inte de är så bra att dricka när magen inte är helt 100..

Efter jobbet imorgon måste jag verkligen städa här hemma, och sen tänkte jag kanske laga någon god mat tills min jakob kommer hem på kvällen.♥
                                                                     




NoneNone

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karro

Aaahhh!! Saknar steffie! Har sett massor av sota vovvar har, mkt valpar overallt. Hoppas allt ar bra hemma! Kramar

Postat av: Karro

Gor hon?? du far ge steffie en puss fran mej. :). idag har vi bara legat pa stranden o solat..ikvall ar det fest har pa hostelet sa det ska bli kul! Hant ngt nytt annars? puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback