träningsvärk

Kom precis hem , vart och träffat Annie idag:). Hon åker tillbaka till Örebro imorgon, men vi ses snart igen. Nu när man kan köra själv så underlättar det endel . så jag kommer nog åka upp så fort hon fått en ny lägenhet!!

Idag börjar ju bonde söker fru, ett av mina favvo program:)) men innan det ska jag hinna med en långpromenad, Älskar hösten perfekt för en promenad:) Springa kan jag inte göra iaf, har sån träningsvärk i låren=P..

Imorgon blir det en promenad med jenny, sjuk längesen jag träffa henne så nu var det verkligen på tiden:)

helgen ser ut att bli lugn faktiskt, jobbar ju lördag morgon så fredagen är redan körd, och tycker inte om att sova bort en söndag..=P men vi får se man brukar ju ändra sig rätt snabbt..

tar nog den där promenaden nu..tjiiing

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback