Körkort

den 1 oktober var det min tur att få det efterlängtade körkortet.
De ända jag gjort i två månaders tid är att jobba äta och köra. Men nu har jag äntligen fått belöningen föra allt slit.
Börja lipa i bilen när han sa att jag klarat det. Jag hade varit så nervös inte sovit en blund och inte kunnat äta pgr av magont. Så allt barasläppte när han sa det. Så direkt efter klarade jag inte av att köra. jag bara skakade.
men efter jobbet så körde jag en sväng i min och jakobs nya BMW:D och idag har jag också kört en massa.
Imorgon börjar jag halv elva så blir nog en sväng innan det med=P steffie sitter brevid mig i skodan som vi har kvar änsålänge..man kan inte ha två bilar känner vi=P..får ju passa påå att köra pärlan med:)

nu har vi precis kommit hem från jakobs pappa, blev bjuden på mat. Och imorgon ska mina föräldrar bjuda på mat för att fira:) blir en nykter helg är det tänkt..så man kan köra bill...tjohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo:)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karro

AAh, grattis!!!!!!!!! VAd roligt, jag visste att du skulle klara det galant! iih!!! jatteglad for din skull :). Allt bra hemma i mstad?? kolla garna var resdagbok: akka-usa heter vi. Saknar alla. Ha de bra! pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback