Fredag.


NU har vi bestämt oss om resa, bokade igår. Blir tubago..hade aldrig hört talas om det förut men verkar hur bra som helst. Ligger i västindien och två tredjedelar av ön är täckt av regnskog:) 31 grader varmt när vi åker dit 25 januari..vissa kanske tycker de är för varmt men inte vi:) och dykningen ska vara perfekt så nu ska ja äntligen få pröva på.
längtar så mkt redan. Men nu är de färdig tjatat om de (iaf denna vecka=P)..

annars har veckan rullat på som vanligt. Jobbat kväll hela veckan , vilket jag kommer göra nu ett tag framöver. rätt skönt för man hinner med så mkt mer men är inte lika många timmar så nöjd är jag tyvärr inte...

När kl slår tio måste ja ner till stan och hitta present till mamma som fyller år på lördag . vad köper man till någon som fyller 41..hm..? sen måste jag till systemet , fest hos josse på lördaaaag:) sen hem och gå ut med steffie för att sen börja jobba kl 12.
Imorgon ska jag köra mamma och pappa till töreboda vid nio tiden, dom ska åka på kryssning nu när mamma fyller år. Sen börjar jag jobba när jag kommer hem igen. sen är det bara att skynda sig så man kan festa :D


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback