18okt.

Nu är äntligen jobbandet över för denna vecka.
Kom precis hem från mumma, jobba över en halvtimme så mkt disk ,får så himla
dåligt samvete av att bara lämna kvar det till dom andra:( men fick undan det mesta så till sist kunde jag gå hem med gott samvete!
Jakob är på någon grej med jobbet så de är såååå tyst och skönt här hemma, ngt man verkligen behöver efter en lördag på mumma! så ska ta mig en timmes dusch och vila upp mig inför kvällen(:
ska till jenny kväll och sedan blir det stadt!! hoppas dom har fått det bra där nu , så trött på björnes och stadt har bättre lokal! kommer nog bli knökat med folk känner jag på mig.wihoo

ne nu måste jag rota fram något att ha på mig kväll..har ju inte hunnit gå på staan så har inget nytt.!!
morskors

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback