16okt.

Om en timme ska jag pallra mig iväg till Mumma..en kort arbetsdag men skönt de också!
Sen ska jag bjuda pappa på mat när jag slutat som tack för att han hjälpte mig så med körkortet. det tog upp mkt av hans lediga tid och han sa aldrig nej när jag frågade om han kunde hjälpa mig.!

Resan fortsätter att krångla..resan till kenya blev lite dyrare än vad vi tänkt oss..25 000 per person..visst de går men roligt om man kan unna sig lite roliga saker när man väl är där också..men håller mig på de kalla tills vi bestämt oss kanske slutar med att vi tar en skidsemster till alperna=P..

ringde även till sjukhuset idag (äntligen!!) ..fick en tid på tisdag nästa vecka. ska bli skönt att få reda på vad det är..har ju haft så här i några månader men aldrig gjort ngt åt de.så verkligen på tiden nu!

få bli en promenad tills jobbet kallar
Tjopp

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback