ONOFF


Då har man varit på fotbehanling för första gången,
tyvärr blev det inte min sista, hon ville att jag skulle
återkomma en gång i veckan framöver..dyrt, men värt det.
Hon tror att jag kanske är allergisk mot ett ämne som finns i skor,
men konstigt att jag fått de nu då?? aja värt att pröva..
så nu har jag stora plåster på hela fötterna som de är en tjock salva under som
ska mjuka upp mina stenar till fötter..
När jag gick ditt gick jag som vanligt på tå som jag gjort
i någon månad nu..när jag gick därifrån kunde ja sätta ner båda fötterna.
Fyfan vilken lättnad,de är långtifrån bra, men kändes som jag vunnit på lotto=P
så jag var bara tvungen att efter jobbet gå ut och springa, fick tom med mig jakob:)
åh det var så skönt att för engångs skull springa utan att ha ont hela tiden.!
Så nu ser jag framemot att de ska bli helt bra!!!

Idag på morgonen gick jag ut med steffie i 1½ timma, nu har jag precis handlat, idag bli det lax, har legat
i frysen ett tag nu så dax att äta=P..

Börjar inte förens tre så ska städa lite och ska försöka få klart mitt album med, är inte riktigt klart.
//Emelie

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jessica

Kolla gärna in min matblogg, kanske kan inspirera till lite mat=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback