"julshoppat"


Äntligen är "helgen" över..för mycket till helg för mig har det inte varit.
Jobbat,jobbat och jobbat. Men sånt är livet. Man blir ju glad 25.e. haha

Idag jobbar jag kväll som vanligt så har faktiskt varit nere på stan med Micke och köpt lite
julklappar..kanske är lite tidigt, men skönt att inte allt går på en och samma lön.
mamma,mummi,ukki,farmor och farfar och jag köpt till..är inte klar men på god väg:)
längtar så till jul så ja spricker. älskar stämningen och maten så klart;)
Hoppas också på en tripp till gbg under december. roligare att julshoppa där.
Hoppas på att få åka till jakobs kompis barbro och julpyssla och gå på lisseberg som vi gjorde
förra året. var verkligen jätte mysigt.
haha jag skriver som om det vore jul imorgon..

nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan jobbet kallar.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: KarroBarro

åh, vad mysigt. Vill oxå julhandla. Har dock inte kommit i stämning riktigt. ....vi ses på onsdag? jobbar inte ja med dej då? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback