Grattis karro:)

idag fyller min bästa jobbarkompis år:) hela 22:) Så ikväll ska ja dit och fira henne:)

Annars har jag jobbat hela dagen.,så fruktansvärt hungrig har ju bara druckit 1000 koppar kaffe där borta men ändå så orkar jag inte laga mat=P..ska snart men måste ju sitta lite här med datanördsommanär..

hoppas på en kul kväll, måste nu vila lite innan börjar ju bli gammal annars orkar man inte med så mkt..haha
ni märker att ja inte har något vettigt att skriva va?
grattis igen karro:)                 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karro

TACK sötnos! Emelie, det var säkert därför du hade så ont i magen igår...för att du inte ätit ngt!!! JAg gick hem tidigare för min mage spökade med... Hade ni kul?? pusss ses imorn;) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback