Fotbehandling


Klockan nio ska jag iväg på en fotbehandling.
Kommer inte det hjälpa så vet jag inte vad jag ska göra?
har haft ont i flera månader nu,  vissa dagar är ju värre än andra, de är inte
så skönt att jobba när fötterna ibland blöder..
Det måste ju vara något jag har, annars skulle väl de försvunnit för längesen?
Aja hoppas på förbättring, eller ngt svar idag.!

Helgen har varit jätte bra.
Fredagen var det middag hemma hos mamma och pappa,
lördag åkte vi till göteborg och såg Bond filmen,
och igår var det farsdag så då åkte vi till farmor och fick god mat
och massa fika.
efter det åkte vi hem till stig och fick fika..
haha lovar att jag gick upp 5 kg igår.

Nu måste jag fixa lite här hemma innan jag måste kila, måste till mumma direkt när jag är klar!

//MLI

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback