blä

Fredag kväll och jag sitter här alldeles ensam..
Mitt egna val,men ändå synd om mig=P.
Varit hos mamma och ätit taco, jätte gott var det!!
Sen har dom fått skit snyggt hemma, har lagt nytt golv, tapetserat, och gjort nytt kök,
jag vill med förändra här hemma, men känner att de finns roligare saker att lägga pengar på..som RESA tex;)
Kikade även idol,,den bästa veckan tyckte ja, alla var bra. Men fel som åkte ut tyckte ja..tycker robin ska åka ut.!!!

åh har gått in i en sån där period som man bara vill förändra hela sig.! ingenting är bra!!
vill bara födas om på nytt och vara en sån där super snygg tjej=P.

imorgon är det jobb som gälller (därför borde jag sova nu) sen blir det gbg.
ORKA

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback