aj


Då var det julpyntat hemma hos mig :) Så mysigt tycker jag!
På fredag ska det pyntas på mumma,,synd bara att jag jobbar kväll på tempo,
men får komma lite senare!
I tisdags var jag ledig så då bakade jag och mamma lussekatter och pepparkakor!
supersmarrigt:)
Så nu är det bara för julen att komma (:

Idag fick jag äntligen en läkar tid, på onsdag nästa vecka hoppas jag på svar.
Tar tillbaka de där om att de skulle vara bättre, FYFAN vad ont jag har.
Och imorgon ska jag på fotbehandling igen..har fan inte lust att slänga ut mera pengar på
det när det inte hjälper...aja får la gå imorgon också men sen får vi seeee..




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback