21


Jiho idag är det fredag. Skönt. Fast jag jobbar hela helgen så är det alltid skönt att veta att de är helg.
Idag blir det självklart att titta på idol och äta lite gott (:
Öppnar imorgon på mumma så får inte bli för sent för lilla mig.
Öppnar iof på söndag  med på tempo men vill hitta på ngt ändå känner jag, de där jävla
jobbet kan inte styra att jag ska sitta hemma varenda helg!

För övrigt iveckan har jag hunnit med att tappa min telefon i toaletten för 3dje gången. Fattar inte hur jag lyckas.
Men nu har jag min dröm mobil, en lila..i love it!
har även fikat med min bästa jobbar kompis karro (:
Har även varje morgon mött mamma och nisse för en promenad.
Har blivit mycket promenader denna vecka och oftast har dom varit närmare
2 timmar så det känns bra (;
Ringt till sjukhuset för att få en läkartid som verkar helt jävla
omöjligt, men jag tänker inte ge mig!
och så klart så har jag jobbat!

Ska nog ta mig en macka och läsa lite ur min bok jag lånat
så bra så kan inte sluta läsa den Män som hatar kvinnor den ska ju
även komma ut på film i februari tror jag det var så roligt att ha läst boken,,
finns ju två böcker till efter denna som jag ser framemot:)

Ha en bra helg alla!♥
                           
                              jag vill utomlands nu!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback