Wordplay


Åh vad glad man är att man inte gick ut igår. Får så mycket mer gjort när man är pigg och glad.
Unna mig en sovmorgon till nio ( karro tjatar jämt att ja måste sova ), började städa så fort ja gick upp för sängen..är sån så fort det är stökigt måste ja städa..för de blir ju jaaag som gör deeet...
Har tvättat fyra maskiner tvätt, ett jäkla spring upp och ner men nu är det klart och det känns bra!
Åt precis kyckling och ris , bjöd även micke på det, fick godkänt :)
Ska snart ut på en promenad tänkte ja, fötterna strejkar men de struntar jag i, har haft så ont i fötterna ett bra tag nu. Man står ju hela tiden på jobbet och så går jag i så dåliga skor. Måste investera i ett par rikigt sköna skor innan det blir ännu värre.

image3
♥.Mina två älsklingar.♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catherine

fan va bra med blogg! det har vi väntat på :)
pallar inte lunar längre ^^ hoppas allt är bra! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback