save up all yours tears.


Karros huvudvärk  smittade verkligen av sig till mig, usch . Kändes nästan som ja var på väg att få migrän men vilade lite så nu är det bra igen som tur är.
Slutade jobbet kl 4 idag då åkte ja och jakob och steffie till tidan, skulle hämta en sak vi beställt sen passade vi påå att fika på konditoriet. blev chokladboll och en festis=)
Hade behövt gå på stan så ja kan hitta något till helgen. Blir troligen att gå till jennys syster och sedan utgång, slutar nio på tempo meen det får gå ändå. jag kommer ikapp;)
har en litensovmorgon imorgon så om ja är snabb kanske ja kan hitta någon då.

Seen fick ja en glad nyhet igår. Min Annie har fått sommarjobb här i Mariestad.!!
Glaaad jag blev. saknar henne så otroligt mycket. ♥
image12

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annie

Åh vad söt du är! Saknar dig också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback