Lyckad kväll.


Ja de var de igår tyckte jag! Jobbade ju tyvärr till tio så kom inte till Erika förens halv tio, men ja
kom ikapp iaf =O)
Vid halv tolv gick vi ner till björnes, gick fort att komma in. Mkt folk som de brukar vara där nu förtiden..dansade hela kvälleen. var så jävla varmt så var tvungen att gå ut hela tiden och fläkta av sig=)
Vet inte när jag kom hem faktiskt kollade inte på kl men ja och jakob satte på en film och somnade efter en minut=P jakob hade vaknat i morse av att tv:n var på..kanske inte så braaa.
Gick la upp vid nio tiden och såg att de var bra väder. JIPPIIIIIIIIIII, cyklar i illfart hem till mamma och pappa och sätter mig i solstolen. Lr först gav jag faktiskt mamma paket är ju morsdag idag♥
Jakob kom förbi också och då grillade vi lite mumsigt=)
Nu är jag hemma har precis duschat ska snart till farmor och äta super god mat. Finns inget godare!!!
ikväll hoppas jag på mys med äsklingeen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

låter bra för din del! :)

Postat av: Sanna

Hoppas du har en bra dag :)
Just nu lottar jag ut en header i min blogg, var med och tävla om den om du har lust :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback