I'm yours

 


Då var det min tur med en egen blogg.
Har tänkt länge att skaffa en men aldrig blivit av , har känns länge att ja velat ha något att skriva av mig på och dagbok är inte rikigt min grej.Så då passar ju detta utmärkt =P

Lördagen har varit helt perfekt.
Började med jobb från 7-15. Vid halv sju var det mat hos mamma och pappa alltid lika gott.
Vid 8 skjutsade jakob mig till marre och där har ja spenderat hela min lördagskväll. Att man kan ha så trevligt på bara två personer. Tyvärr kom tröttheten ikapp mig, men nu sitter man fast vid datorn ändå..typiskt.
Ååå imorgon är jag LEDIG. var nära att ja skulle få jobba ändå men nästan skönt att de inte blev så. Vill jobba och kan inte säga nej om någon frågar men ibland måste man få vara ledig också..antar ja :).

Jakob är på väg till tyskland så sängen kommer vara alldeles tom :( hatar att sova själv, är ju så van vid att alltid ha han brevid mig....♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback