ajjj

Vaknade upp med världens träningsvärk i morse, varje steg gör ont.
Var nämligen ute och sprang med Far min igår.Har ju lagt ner allt vad träning heter (gå räknas inte) för ett tag sen, jag som var så duktig tränade nästan varje dag..menmen...Igår tog ja tag i det vi tog en runda på 5 km, tyckte de var bra av mig att orka runt, konditionen är inte den bästa nu när man har haft uppehåll så långe, sprang på 27 minuter skrev upp tiden för den ska vi slå;) Ska springa torsdag också om träningsvärken tillåter det..
Innan ska jag åka till skövde med Mamma. Vill hitta lite fina sommarkläder och bikini.. Ska ju på bröllop i gbg den 13/6 har fixat klänning men måste köpa skor och kanske någon kofta , kanske kommer vara det vara kallt...?`

Idag börjar jag elva, skönt med min sovmorgon till halv åtta. Satte i en tvätt och gick en promenad på 40 minuter för då är tvätten klar när man kommer tillbaka=). Nu sitter jag och dricker kaffe och ska snart plocka undan lite i lägenheten så jobbigt att komma hem ikväll när det är stökigt.,de gillar jag inte alls..

//E

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annie

Har du lärt dig att dricka kaffe nu? :)

Postat av: Catherine

emelieeeee, försöker dra ihop ett par stycken o spela kort på sön kväll, äru på?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback