facetoface

Här sitter jag och har sett playadelsol ( har blivit min absoluta favorit) medans alla andra kollar på fotboll.
Tyvärr intresserar det inte mig, antar att de kommer bli någon match man kikar på men mig kvittar det.
Annars har man jobbat sitt 8,5 h pass som vanligt, rätt lugn dag idag, ingen som ville ut i blåsten antar jag..efter jobbet blev det en springtur med pappa igen..Blir lättare för varje gång.
Imorgon blir det ett pass på cirka 12 h , småttingarna ska ju på beach partyt så ställde upp att jobba hela dagen så ellie slapp jobba.
På fredag är det ju studenten så jag och karro ska vara hos elin, och även hälsa på Ida, sen vet jag inte om hon ska hälsa på någon mer men det märks ju:)

På lördagen är jag ledig för då ska jag och älsklingen till göteborg på bröllop. Hade tänkt att åka tidigt på lördagen så vi kan gå på stan lite innan. Har lånat en lägenhet så vi sover över till söndag :)

Nu blir det mer avsnitt av playa:)
///E

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback