sool.


Underbara väder. Finns inget som kan göra mig på bättre humör..nästan :)
Har iof jobbat alla dagar denna vecka så har inte kunnat njuta så mkt som jag velat,
meen hellre jobba än arbetslös=P
Jobbade lördag kväll vilket inte gjorde så mkt crousingen är inte mkt för mig, men för maran och karin
är de som deras julafton=P så jag fick vara snäll och jobba på kvällen och söndagmorgon.
Men sov hos mamma och pappa hade aldrig kunnat sova hemma hos mig..dom där jävla raggarna åker ju precis utanför fönstret och skriiiiker :@
Så idag fick ja upp kvart i sex och cyklade iväg till jobbet så jag var där strax innan sju..Slutade tre och då fick jag grillmat här hemma:)
Ska snart iväg till kusinerna ska fixa present till min farmor som fyller 75 iveckan:)
Sen ska jag träffa jakob som kom hem från tyskland idag..funderar på att ta mitt första dopp idaaag..:)
Sen måste ja verkligen grejja hemma har inte varit mkt tid för deet denna vecka så är en heel del som behövs göraaas.

//E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback