Fotboll.

Ser ut som att jag får använda min sverige klänning ändå=P
Blir fotboll på ekuddenikväll idag med jakob, jenny och mattias,:)

Annars har man jobbat idag, rätt mkt att göra vilket var rätt skönt faktiskt=)
Vid halv tre mötte jag annie vi tog en fika på lundstedt.  har inte fikat där sen jag slutade jobba där.
men vilket fall som helst var det jätte roligt att träffa Annie igen!!!!!!♥
Får du träffa henne ett par veckor framöver då hon har sommarjobb här i mariestad, ska följa
med till örebro över en helg med var det tänkt:)

Ne nu måste ja kila!!
///E

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: marros

Hej gumman, ne alltså trivs så himla bra på själva arbetsplatsen. Men just det här skitjobbet att sitta och ringa massa otrevliga människor. USCH säger jag bara! :( det är inte roligt alls faktiskt.

Postat av: Annie

Var såååå kul att träffa dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback