ZzzZ



Jag har börjat få sömnproblem, jag som alltid har sovit så bra.
Antingen vaknar jag flera gånger på natten och kan verkligen inte somna om,
ibland går jag upp och lägger mig i soffan för att titta på tv.
Ibland somnar jag inte alls, ligger och tänker alldeles för mycket och då
får jag en sån klump i magen som vägrar försvinna och då kan
jag absolut inte somna. varför har det blivit så?
Igår somnade jag inte förens vid fyra låg och tänkte sen vid två tiden
gick ett billarm igång och det slutade aldrig så jag var tvungen att gå upp
och kolla till min bil så det inte var den, det var det inte som tur var och eftersom
jag gick upp så blev jag ännu piggare ..
Aja får hoppas att det bara är en period nu behöver verkligen min sömn
för att orka jobba!


Kom hem från jobbet för en halvtimme sen. Varit huuuur mycket som helst.
Är alltid så när jag jobbar, lite lustigt för är så på mumma med.
När vi jobbade själva på mumma så var det alltid jätte stressigt när jag jobbade
och när det var karolinas tur att jobba hade hon inget att göra...haha!
Imorgon jobbar jag från morgon till kväll och när jag slutar är det
bonde som gäller!
åååååå på tal om det. Nu ska jag fan stämma tidningjävlen!
Förra veckan var det magnus och emma påå framsidan och där det
stod att han valt henne fast man inte hade fått reda på det..
Sen idag kollade jag på tidningensframsida igen..tror ni inte det är ett annat
par där då lr??? man kan väl inte gå ut med en sak innan det visats på tv????
Så nu är det inte så spännande längre men tänker iaf titta...:D

godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback